Om att flytta.

Det är en lång process. Känns det som. Packa ner i kartonger, bära kartonger, förflytta kartonger, packa upp ur kartonger, vika ihop kartonger och lägga kartongerna i förrådet. En lång process att flytta sommaren till lägenheten och samtidigt göra plats för hans saker i lägenheten. Men det tar sig. Och det är värt allt slit i världen för så här lycklig trodde jag aldrig jag skulle bli.

Men igår när jag kom hem var jag så trött. Fick bita ihop för att inte skrika rak ut i ren frustration över att bo i ett kaos. Och då var jag ändå ledig förra veckan och fick iordning ganska mycket. Men i alla fall. Så ikväll efter jobbet ska jag gå raka vägen hem och jobba hela kvällen om så behövs. Jag måste få ordning.

Och det kommer bli så bra. Det känns så fantastiskt bra. Tack tack snälla livet för att det blev så bra till sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0