Om att planera flytt.

Gårdagskvällen spenderades hemma hos mamma och pappa, Olga fyllde år så det bjöds på mat och tårta! Så när vi åkte hem fick jag med mig en påse äpplen...så nu ska det göras äppelmos!
 
Nu är det inte ens två veckor tills vi får tillbaka min lägenhet. Igår skaffade jag flyttkartonger så vi kan packa Tobbes saker och nu vill jag bara att nästa vecka ska gå i racerfart! Men alltså det här med att packa och flyttstäda... Plus att vi ska frakta hem alla saker från stugan också. Finns en risk att det kommer krävas en större lägenhet! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Isabell

Hej Ebba! Hoppas du mår bra!! :) vad fint du/ni har det! Får jag fråga var soffbordet kommer ifrån? Är på jakt efter något liknande! :) KRAM!

Svar: Hej Isabell! Det är super! Hur är det själv? Det kommer från Mio, man köper det i 3-pack! KRAM
ebbaoberg.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0