Inköpsdagar i Stockholm

Hej på er!
Nu har jag landat hemma efter två dagar i Stockholm. Igår morse tog jag och Malin tåget ner för lite inköp. Det är alltid så himla himla kul! 

Vi startade hos Mini Rodini. Strängt fotoförbud men kan meddela att det kommer så.mycket.fint från dem till våren! När vi var klara där åkte vi ut till Haga Herrgård för Bestseller Fashion Fair. Vi skulle köpa Selected Femme och kika på lite annat.
Vackraste stället jag sett! Och en superkul kväll med modevisning, god mat och musik.
Idag hade vi ett enda uppdrag och det var Odd Molly. Men innan det hann vi med en sväng på stan i solskenet. Det här vädret är ju helt underbart, höjer verkligen humöret!

Och något mer som höjer humöret är garanterat Odd Mollys SS16. My god vilket litet lyckopiller! Vi har home-kollektionen hos oss och i den fanns en massa godbitar.
Plus att det är så himla fint i deras showroom att jag skulle kunna flytta in direkt! 

Härliga dagar som så klart gett mersmak. Och vilken himla tur då att vi åker ner på onsdag igen för då är det äntligen dags för Formex!
 Kan inte bli mer taggad! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0