Motiverad till träning

Jag har sedan min badmintonsäsong tog slut i slutet av april varit extremt omotiverad till träning. Det enda jag egentligen har sysselsatt mig med är promenader med Nemo, cyklat till och från jobbet samt Vårruset. 

Men idag drog Tobbe med mig på en liten runda. Och det gick faktiskt bra, plus att det var skönt. Efteråt känner man exakt det här med att kroppen mår så mycket bättre av träning!
Och till middag blev det sallad med blandade bönor, kalkon och halloumi. Plus en avokadoröra. Gott!


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Skönt när motiveringen är där :)

Svar: Verkligen! :)
ebbaoberg.blogg.se

2015-08-16 @ 20:32:38
URL: http://megafistairpumprave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0