Att göra något mysigt av regnet

Imorse satte jag mig på cykeln och trampade ner mot stan, trots ösregn. Det rann om mig när jag kom fram men det var det värt! Vart jag skulle? Till Café Jaktstugan för att testa deras brunch, tillsammans med Frida.

Ganska liten brunch men med en del godbitar. Bland annat våffor(fanns glutenfria!!), mackor(även här fanns glutenfritt) och hemmagjord jordgubbssaft. På något sätt saknade man kanske något mer matigt som tex äggröra men överlag en bra brunch i mysig miljö!



Resten av dagen har spenderats hemma med massa småfix, och så avrundade jag kvällen med kaffe hos Olivia. Hon har flyttat in i en lägenhet på gatan nedanför = dröm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0