Midsommar

Jag har den drömmigaste helgen. 
Ledig fredag-söndag plus midsommar. Så igår på förmiddagen packade vi äntligen ihop oss och åkte till stugan. Bästa stället på jorden. Olivia och Bob kom förbi på liten sillunch för att sedan åka vidare mot festligheter.

Och vi? Vi åt plockbricka till middag, busade med Nemo på gården och spelade kort. Det kanske låter tråkigt och så, men för mig är det här den perfekta helgen.

Idag vaknade vi sent. Nemo fick springa av sig på gården och sedan åkte vi in till stan och spelade minigolf. Strålande sol och nästan vindstilla. Handlade till kvällens middag och så tillbaka ut till lugnet. Medan Tobbe och Nemo var nere vid sjön planterade jag sallad och morötter i mina pallkragar som jag har här. Nu myser vi litegrann innan vi ska grilla. Ikväll blir det fotboll! 

Och jag vill inte åka härifrån. Alltid samma sak.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0