Vårruset och panikshoppning inför student

Hej på er!

Igår sprang jag Vårruset tillsammans med Hjärtebarnsföreningen. Har sprungit 5km en gång hittills i år så var faktiskt lite nervös över formen...men det gick super! Är ändå nöjd med 26 minuter även om jag borde kunna putsa till det rejält. Men där ser man vad cykling till och från jobbet och allmän vardagsmotion gör!

Idag är det fredag och student! Jag ska iväg på mottagning ikväll och har haft klädångest hela veckan. Löste detta med att hetsshoppa den här klänningen på lunchen idag:

http://www.mq.se/media/6030299_PRINTED_PRODUCT_LIST.jpg
Från Mq.

Har inte ens provat den och det finns en risk att den är lite stor, men den känns ändå som mitt bästa alternativ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0