SIIRTOLAPUUTARHA

Jag spenderar mina dagar i en inredningsbutik. Detta innebär att jag vid den här tiden på året får se en massa snygga nyheter! Roligast i år, enligt mig, är att Marimekko utökat sin porslinserie med bland annat en djuptallrik och ett riktigt snyggt uppläggningsfat. Plus nytt mönster på kanna och mjölkkanna...
Håll i plånkan för här kommer en snabbgenomgång!



Det här är kanske inga delar man köper 12 av på en gång, utan mer en samlargrej. Jag har jobbat ihop några tallrikar, muggar & koppar och utökade samlingen med ett gäng djuptallrikar nu när de landade i butik. Är väldigt nöjd! Nästa mål blir nog det där fatet, har lite svårt att få det ur huvudet nämligen...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0