Om att slippa ha ont.

Igår var jag hos naprapaten för första gången i mitt liv. Har ju en nacke och en arm och numer ett par käkar som gör ont, och efter ett par år med ihärdig smärta och besök hos sjukgymnast tänkte jag prova en ny taktik.

Och inatt har jag sovit första natten utan att vakna av smärta på flera år! Längtar med andra ord redan efter nästa besök för ska det fortsätta så här innebär det ren succé!

Annat som händer i mitt liv: Jag har kommit in på utbildning.
Men så är det ju det här med att ha tid. Och jag är lite tveksam till att jobba heltid + plugga + träna + ev. leva litegrann. Men det är bara för en kortare period och kursen är nog rysligt bra att ha.
Så vi får se men det ska nog gå!

Ikväll väntar träning och sen lovar jag att det kommer recept på den där müslin! Den är fruktansvärt god och riktigt najs att ha till hands i skafferiet!


soon to be smärtfri
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0