Om en helg.

Så var det onsdag, jag har ledig dag och tvättar som en idiot. Men istället för att prata om det tänkte jag att vi kunde ta en titt på min helg! I fredags packade jag väskan, tog med mig Nemo och följde med familjen upp till fjälls!

I lördags gick jag, Olga och Nemo dagstur på Västerfjället, en alldeles lagom slinga på ca. 8km. Det var tre trötta själar som landade i stugan sen kan jag lova!


Önskar verkligen att alla fick uppleva det här! Utsikten, luften, miljön, allt. Finns inget mer fantastiskt än fjällen.
 
 
På söndagen plockade jag igen det sista av blåbären medan Nemo låg i blåbärsriset och återhämtade sig. Blev en liter bär och nu finns det nog så det räcker i vinter!
 


Avslutade helgen med ett badmintonpass i Lugnvik. Jag och Sara spelade säsongens första singelmatcher och det var grisigt jobbigt men som alltid är det bästa känslan efteråt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0