Om ett kaos.

Så var den kommen. Igår klockan ett gick jag på semester. En vecka har jag tagit och den ska mestadels tillägnas nerpackning, flyttning och uppackning. Hann med en fika tillsammans med Ylva igår och det var så himla mysigt! Sen fyndade jag en grej till hallen hemma som ni får se till veckan när vi fått iordning!

Idag har vi kaos. Flyttkartonger och sopsäckar och lite mer kaos. Men det är ingen stress egentligen, har packat det mesta och städningen gör vi på tisdag. Vill mest att det ska vara klart nu bara, hatar att bo i kaos. Vill ha mitt kök så jag kan spåra loss på massa gott, mitt sovrum med den stora sängen och bara känslan av att allt är på plats. Inte utspritt på tre olika ställen som det är nu.

Men nu är det bara tre dagar kvar och sen är det klart. Ge mig tålamod. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0