Om ett projekt.

Ett projekt som jag ska ta tag i hemma är hallen. Just nu är det gröna väggar i två olika nyanser, och jag har sedan jag flyttade in för två år sedan haft som mål att måla om. Från början var jag inne på vitt, men nu lutar det mer åt ljusgrått.

I samband med det kommer det även flytta in lite nya grejer, bland annat lite förvaring och något att sitta på!

Sittpuffen kommer från Åhlens och ni hittar den här. Det var den jag handlade nu i veckan så den står på mitt jobb och väntar.
Mattan är från HM och är slutsåld. Min kommer i början av oktober!
Och korgarna från House Doctor finns här och de kommer hänga på väggen för halsdukar, vantar osv.

Nu vill jag sätta igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0