Om att vilja ha men att samtidigt vilja spara.

Alltså. Jag slits hela tiden mellan att spara till en framtida lägenhet och att ha så fint som möjligt i den vi bor i nu. Senast mitten av nästa vecka får vi tillbaka Lägenheten efter en sommar i Stugan och det ska bli jätteskönt! Jag är helt sprängfylld med planer på mindre och lite större projekt som skulle kunna bli såååå bra. Men så måste jag försöka hejda mig lite och komma ihåg att pengarna kanske borde få flytta in på ett sparkonto...
Men rackarns vad svårt det är. 

Här är ett par prylar som mer än gärna får finnas hemma hos oss framöver:
Duk i zickzack-mönster/Massor av ljus/En supermysig pläd från Klippan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0