Rehab

Hej fredag!
Sista semesterdagen för den här gången, och hjälp vad fort veckan har gått. Men jag är så glad att jag tog ledigt den här veckan. Har inte gjort något speciellt egentligen utan mest pysslat på i lägenheten, gått promenader med Nemo och tagit det lugnt. Och det visade sig vara exakt vad jag behövde.

Jag vet inte hur ni är men jag kör i alla fall oftast på i hundrafemtio oavsett hur jag mår. Tills kroppen säger stopp. Då snabbvilar jag och sen kör jag på igen, så jag känner nog inte riktigt hur trött jag egentligen är. Men igår kände jag mig pigg för första gången på alldeles för länge och det var så himla skönt! 

Ett projekt har jag i alla fall förberett den här veckan och det är ommålning av den orangea väggen i köket! Den gröna hallen är ju numer grå, och nu är det alltså dags att ge köket en omgång. Har köpt den modiga färgen "linne" och planerar att spackla imorgon för att sedan måla på söndag. Vi har hundfritt i helgen så det passar alldeles utmärkt.

Nu ska jag hoppa in i duschen, för ikväll väntar middag och bio med min man! 
Trevlig helg!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0