Ett par nyårslöften

Så var det 2015.
Nya året firades in i en vinterstuga där vädret var lite för varmt och snön lite för bortsmält men det var så klart mysigt i alla fall. Idag åkte vi tillbaka till stan och har haft en riktig slappardag, perfekt att fila på ett par mål för 2015!

1. Ta hand om mig själv mer.
Inte stressa upp mig så mycket över småsaker, äta bättre, träna lite mer. Må så bra som möjligt. Spendera tid med sambo, hund och vänner som får mig att må bra.

2. Utvecklas på mitt jobb.
2015 kommer bli ett superspännande år på mitt jobb och det ska bli fantastiskt roligt! 

3. Laga mer mat och baka mer.
För det är så himla roligt och gott och mysigt. 

4. Våga säga nej, stå på mig när jag vet att jag har rätt och inte vara så förbannat tjurig när jag har fel. Bli lite mer ödmjuk.

5. Blogga oftare.
Mest för att det här året kommer bli så roligt, lärorikt och fullt med saker jag vill dela med mig av och ha dokumenterade!


källa pinterest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0