Sammanfattning av helgen

Så var ännu en helg över, och vad fort den har gått!
Vi har egentligen inte gjort någon speciellt utan mest tagit det lugnt.

I fredags var jag ju som ni redan vet på studentmottagning(klänningen blev för stor så jag körde byxdress) och sen när jag kom hem satt vi ute med våra hyresvärdar ett tag. Helt sjukt att det gick att sitta utomhus till mitt i natten med tanke på vad det har varit för väder... Men det var i alla fall supertrevligt! 

Igårkväll gjorde jag något jag aldrig varit ens i närheten av - jag hängde med Tobias på trav! Och även om vädret var bedrövligt så tyckte jag att det var kul. Så det kan bli fler gånger!

Söndagar brukar vara lugna och så har även den här varit. Långfrukost, småstädning i lägenheten, fika hos Momme och Moffa och sen hemmagjorda hamburgare till middag. En helg i lugnt tempo men det var precis vad jag behövde. Nu är jag laddad med energi för veckan!



Min frukost idag: Amerikanska pannkakor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0