Söndagslugn

Hej från soffan!

Finns knappast något bättre sätt att avrunda veckan på än en lugn dag hemma. Idag har vi spanat på Vasaloppet, skidåkning och jobbar nu in lite skidskytte. Och dessutom ätit en frukost bestående av bacon, äggröra och apelsinjuice! Nackdelen med dagar som den här är att jag blir så extremt rastlös. Innan målgången på Vasaloppet kände jag att det började klia i kroppen och nu är gränsen snart nådd... Så alldeles strax tänkte jag städa igenom lägenheten, fixa lite lunch och sen pinna iväg på gymmet för att jobba av ett par kilometrar på löpbandet! Längtar extremt mycket tills första springturen utomhus men det kanske blir till veckan!

Vi hörs lite senare!
 

Kommentarer
Postat av: nikis

Så himla bra att du kommenterade på min blogg så jag påminns om att gå in och kika hos dig. Blir så inspirerad. Men du måste blogga meeeeer!

Svar: Ska försöka bättra mig haha!
ebbaoberg.blogg.se

2015-03-12 @ 20:50:52
URL: http://nikelinds.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0